هزینه جراحی بینی در مشهد

جراحی بینی فرایندی است که با هدف بهبود شکل ، سایز و فرم بینی انجام می‌شود. همه افرادی که بنا به دلایل شخصی به انجام این پروسه روی می اورند نگران هزینه جراحی بینی باشند و به این موضوع می اندیشند که علت قیمت های متفاوتی که هر متخصص ارائه می دهد چیست؟ به طور خلاصه می توان گفت که فاکتور تعیین کننده هزینه عمل بینی به لوکیشن ، تخصص و تجربه پزشک ، پیچیدگی عمل ، هزینه‌های بیمارستان و معاینات قبل و بعد از آن بستگی دارد. همچنین ، اگر تحت پوشش بیمه هستید ممکن است مقادیری از هزینه را بتوانید از بیمه دریافت کنید، در این مقاله دکتر یگانه تیموری، بهترین دکتر عمل بینی در مشهد، به توضیح کامل هزینه و عوامل موثر بر نرخ جراحی بینی پرداخته است.

 

هزینه جراحی بینی - دکتر یگانه تیموری

 

عوامل موثر در هزینه عمل بینی

اگر می خواهید بدانید که عمل زیبایی بینی چقدر هزینه دارد بهتر است به این نکته توجه کنید که معیارهای متعددی برای این موضوع بیان شده است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استخوانی یا گوشتی بودن بینی

اولین سوالی که بعد از مواجه با فردی که به تازگی رینوپلاستی انجام داده است، به ذهن همه ما خطور می کند ، پرسش درباره هزینه عمل بینی می باشد تا هم از قیمت آن آگاه شویم و هم به این موضوع امیدوار باشیم که با پرداخت نرخ قیمت عمل بینی مشابه ما هم چنین نتیجه ای را دریافت کنیم. اما بعد از مراجعه به همان پزشک ممکن است شگفت زده شویم زیرا هر نوع بینی اعم از گوشتی و استخوانی ، حدود قیمت جراحی بینی جداگانه ای برای آن در نظر گرفته می شود. جراح حاذق حتما بعد از انجام معاینه ، راجع به هزینه جراحی بینی نظر خواهد داد. البته جای نگرانی وجود ندارد زیرا این موضوع به این معنا نیست که همیشه مبالغ بالاتر از حد انتظار است ، بلکه در مواردی حتی در مقایسه با همان شخص معرف قیمت عمل رینوپلاستی پایین تری را تقبل خواهید کرد.

میزان دفورمیتی و سختی جراحی

در جلسه معاینه بعد از تهیه عکس ها ، علاوه بر تعیین نوع بینی ، دفورمیتی و میزان سختی پروسه نیز مشخص خواهد شد. در برخی مواد که این مشکلات با ارزیابی های ظاهری قابل تعیین نباشد ، بهترین جراح بینی از شما می خواهد تصاویر سی تی اسکن تهیه کنید. از جمله این مسائل که هزینه جراحی بینی در مشهد و قیمت عمل زیبایی بینی را تغییر می دهند انحراف در تیغه میانی بینی ، پولیپ و شکستگی آن است. اصلاح این مسائل کاملا به دانش و تجربه پزشک تکیه دارد، هر چه جراح در تشخیص و اصلاح مسائل پیچیده تخصص بیشتری داشته باشد، سزاوار دریافت مبالغ بیشتری نیز می باشد. شاید برای شما سوال پیش بیاید که از چه راهی می توانیم به میزان تخصص پزشک پی ببریم؟ در پاسخ باید بگوییم تحقیق و پرس و جو و مشاهده رضایت سایرین اطلاعات صحیحی را در اختیا ر شما قرار می دهد.

هزینه کلینیک و تجهیزات

خدماتی که هر نوع مرکز درمانی در اختیار زیباجویان قرار می دهد، بر هزینه جراحی بینی موثر خواهد بود. برای مثال همه ما می دانیم که فرد برای انجام جراحی دریک مرکز فوق تخصصی هزینه بیشتری را متحمل خواهد شد. این موضوع اولا به بودجه شما ثانیا به ترجیح و نظر پزشک بستگی دارد.

هزینه متخصص بیهوشی

اگر سابقه انجام هر نوع جراحی را داشته باشید قطعا می دانید که بخشی از مبلغی که برای جراحی بینی پرداخته می شود به نوع بیهوشی ارتباط دارد. برای مثال برخی از پروسه های اصلاح بینی مانند تیپ پلاستی به بیهوشی احتیاج ندارد ، بنابراین هزینه عمل بینی متفاوتی برای آن در نظر گرفته می شود.

دستمزد جراح بینی

واضح است که میزان تخصص پزشک با میزان رضایت فرد از انجام عمل بینی رابطه مستقیم دارد. این تخصص که از سال ها تلاش و کسب تجارب مختلف بعد از گذراندن چالش های دشوار حاصل شده است، سبک هر پزشک را از دیگری مجزا می سازد. تنها بهترین جراح رینوپلاستی، با تشخیص درست مشکل و در نظر گرفتن بهترین استراتژی، می تواند نتیجه مطلوب شما خلق کند. به همین دلیل هزینه جراحی بینی متفاوتی در مشهد، بسته به تخصص جراح تعریف می شود.

موقعیت مکانی مطب

واضح است که هزینه جراحی بینی در هر شهر با موقعیت مکانی مختلف، متفاوت می باشد. همیشه هزینه های پزشکی، در شهرستان ها نسبت به کلان شهرها کمتر است، البته این موضوع ممکن است همیشه صادق نباشد. لازم به ذکر است که هزینه کمتر دال بر تخصص پزشکان حاضر نیست.هدف ما از تشریح چنین موضوعی تنها تاثیر موقعیت مکانی مطب بر هزینه رینوپلاستی می باشد.

آیا عمل بینی ارزان ارزشش را دارد؟

همیشه جراحی نتایج ماندگاری را برای شما به همراه دارد. قبل از برداشتن هرگامی این موضوع مهم را در گوشه ذهن نگه دارید که سطح رضایت شما از نتیجه دریافتی می بایست به اندازه ای باشد که تا آخر عمر حس خوبی از تغییرات دریافت کنید. همانطور که قبلا نیز به این موضوع اشاره کردیم میزان رضایت شما کاملا به انتخابتان ارتباط دارد. هزینه جراحی بینی ارزان، ان هم به میزانی که خیلی کمتر از موارد مشابه باشد، به طور مستقیم از ناکافی بودن تجربه جراح صحبت می کند که عوارض نامطلوب ناشی از آن غیرقابل اجتناب است. نتایج غیر دلخواه از انجایی نشات می گیرد که جراح حین عمل با مشکلاتی مواجه می شود که راه حلی برای رفع آن ندارد. بنابراین تنها با آزمون و خطا به تدریج نست به رفع آن دانشمند می شود. از آنجایی که همه جراحی ها اعم از درمانی و زیبایی با رضایت خود شخص انجام می شود اگر شما فردی را انتخاب کنید که در این زمینه تجربه کافی نداشته باشد، نمی توانید ایشان را مقصر بدانید زیرا مسائل قابل پیش بینی خواهد بود.

آیا بیمه هزینه عمل بینی را پوشش می دهد؟

از جمله رایج ترین سوالاتی که ذهن افراد را به خود مشغول کرده این است که آیا می توانیم هزینه جراحی بینی در مشهد را از بیمه بگیریم یا هزینه جراحی بینی با دفترچه قابل پرداخت است و آیا عمل بینی شامل بیمه تکمیلی می شود ؟ در پاسخ باید گفت چون این پروسیجر در زمره جراحی های زیبایی قرار دارد، بیمه هیچ هزینه را تقبل نخواهد کرد. البته اگر در اثر حادثه به علت تصادف یا مسدومیت های ورزشی انحراف و شکستگی بینی برای شما رخ داده باشد، با ارائه مدارک معتبر بعد از عمل می توانید هزینه آن را دریافت کنید.

هزینه جراحی بینی با لیزر

تکنولوژی لیزر در صنایع و پزشکی کاربردهای فراوانی دارد. به علت جدید بودن آن بسیاری فکر می کنند که این تکنولوژی به عرصه جراحی بینی نیز قدم گذاشته است و در کشورهای پیشرفته این اقدام با لیزر انجام می شود. این باور نادرست است علی رغم این موضوع که تکنولوژی یاد شده ساخته بشر ، وجوه مختلفی از زندگی را دربرگرفته تاکنون گزارشی از کارایی آن در جراحی بینی ارائه نشده است. تنها کاربرد آن در جراحی ها حساس ، برای ایجاد برش های ظریف است که آن هم به دلیل هزینه بالا رایج نیست.

هزینه جراحی بینی گوشتی

به گفته بهترین دکتر جراحی بینی ، لفظ گوشتی به بینی اطلاق داده می شود که در آن پوست عضو ضخیم است، به نحوی که با فشار دادن آن متوجه ساختار ضعیف آن می شویم. هزینه عمل بینی گوشتی از آن حیث نسبت به نوع استخوانی آن بیشتر است که پزشک برای رفع انحرافات اعم از پولیپ ، دفورمیتی و سایر مسائل با چالش بیشتری مواجه می شود؛ به علت ساختار ضعیف بینی ایشان در رفع مشکل با محدودیت مواجه است.

هزینه جراحی بینی ترمیمی

از جمله دلایلی که افراد به انجام عمل بینی ثانویه روی می اورند ، موضوع عدم توجه به انتخاب متخصص در جراحی بینی اولیه است. این افراد در نهایت با تقبل یک مبلغ پول بیشتر ، مجبور به انجام عمل بینی ترمیمی خواهند شد. بعد از رویارویی با مسائلی همچون تنفس سخت ، ظاهری غیر مطلوب و مسائل عدیده دیگری به فکر انجام جراحی مجدد می افتند و به همین به جراح دیگری مراجعه می کنند. شاید به این موضوع بیاندیشید که پرداخت هزینه جرای بینی کم تحت نظر یک پزشک کم تجربه تاوان خاصی ندارد و در نهایت آن را با عمل بینی ترمیمی می توان جبران کرد. اما همیشه همه نواقص بعد از جراحی اول قابل جبران نخواهد بود، بینی برخی از زیباجویان به اندازه ای بافت های سالم خود را از دست داده است که دیگر جایی برای اعمال تغییرات و اصلاحات با هر هزینه عمل بینی ، وجود ندارد.

هزینه جراحی بینی استخوانی

بینی‌های استخوانی غالباً با یک برجستگی که تحت عنوان قوز خوانده می شود شناخته می شوند اما رفع این ایراد ، تنها اقدامی نیست که بهترین جراح بینی استخوانی در زمان رفع ایرادات و ناهنجاری های این عضو انجام می دهد. اقدامات او دامنه وسیعی از جمله اصلاح پل و نوک بینی ، ایجاد تعادل بین بینی واجزای صورت ، کوچک کردن بینی ، اصلاح ناهنجاری‌های حفره داخلی بینی و حتی درمان پولیپ بینی و اصلاح انحراف سپتوم بینی و بسیاری از موارد دیگر را شامل می شود. مجموعه این اقدامات باعث می شود که نهایتاً زیباتر شدن بینی و چهره تان عایدتان شود. چنین هدفی در سایه انتخاب یک متخصص جراحی بینی مسلط به آناتومی صورت وتمام جوانب جراحی و نیازهای بینی و چهره بیمار برای ارتقا یافتن محقق می شود. یک جراح بینی خوب و بیمار محور بینی استخوانی با توجه به اینکه هزینه جراحی بینی استخوانی برای بیمار طبیعتاً یک دغدغه است ، بعد از انجام معاینات لازم در خصوص بهترین قیمت عمل بینی نیز به ایشان اطلاع رسانی می کند.

هزینه جراحی بینی طبیعی

این روزها بسیاری به سمت جراحی بینی طبیعی تمایل پیدا کرده اند و دوست دارند که نتیجه جراحی شان کاملاً طبیعی و نچرال باشد. جراح بینی با کار روی پوست، بافت های زیر جلدی، غضروف، استخوان و مخاط بینی ، علاوه بر حفظ ویژگی های مثبت بینی ، ایرادات آن را رفع می کند تا کیفیت بخش های مختلف ارتقا یافته و در پی رفع ایرادات چارچوب داخلی بینی ، ظاهر بینی در عین زیبا بودن کاملاً طبیعی و شیک شود. هزینه جراحی بینی طبیعی با توجه به متغیر بودن دامنه تغییرات و اصلاحاتی که لازم است برای خلق یک نتیجه نچرال در بینی ایجاد شود ، متفاوت بوده و جراح بینی بعد از انجام معاینات لازم و شناسایی ایرادات موجود ، در خصوص قیمت عمل دماغ به بیمار اطلاع رسانی می کند.

0 0 رای ها
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها