جراحی بینی طبیعی در مشهد

هر چند جراحی بینی در مشهد برای بهبود دادن شکل فیزیکی بینی طراحی شده است ولی مهم ترین نکته در آن این است که نتیجه جراحی ، باید به گونه ای باشد که وقتی فردی برای اولین بار با شما روبرو می شود متوجه نشود که بینی تان تحت جراحی قرار گرفته است. در واقع ، این تصور  ، غلط است که فکر کنیم  عمل بینی باید تغییرات زیادی را در بینی بوجود آورد. خوشبختانه در کنار این حقیقت که رینوپلاستی امروزه به یک فرایند بسیار پر طرفدار در سراسر دنیا تبدیل شده است ، درک افراد از این فرایند زیبایی به میزان قابل ملاحظه ای بالا رفته و داوطلبین این فرایند می دانند که دستیابی به یک نتیجه کاملاً طبیعی ، اصلی ترین هدف دنبال شده در این پروسیجر است. دکتر یگانه تیموری بهترین جراح بینی طبیعی مشهد لازمه تحقق چنین هدفی را سپردن عمل به دست یک متخصص ماهر و با تجربه می داند که با اجرای جراحی بینی طبیعی در مشهد ، قادر است زیباترین ، چشم نواز ترین و نچرال ترین نتیجه ممکن را روی صورت بیمار خلق کند.

 

جراحی بینی طبیعی - دکتر یگانه تیموری

 

ویژگی اصلی جراحی بینی طبیعی در مشهد

در فرایند جراحی بینی ، تنها یک دستاورد ثابت وجود ندارد که بتوان آن را بر روی تمام بینی ها اجرا نمود. به این معنی که پزشک شما ، روی این موضوع تمرکز کامل دارد که عمل  بینی طبیعی را باید به گونه ای انجام داد که کانتور زیبایی در نتیجه به دست آمده ، خلق شود و به همین دلیل ، پلن جراحی را به گونه ای ترسیم می کند که نهایتاً تغییرات داده شده در بینی ، باعث ایجاد تعادل بین اعضای صورت شده و جذابیت کل چهره را ارتقا دهد و اصطلاحاً بین اعضای صورت و بینی ، هارمونی ایجاد کند. این نکات ، کلید دست یابی به یک نتیجه طبیعی در جراحی بینی طبیعی در مشهد است و جراح با درک انتظارات شما از نتیجه عمل ، تحقق این هدف را در سطحی منطقی ، امکان پذیر می نماید.

انتخاب جراح بینی طبیعی خوب ، اولین قدم در مسیر خلق نتیجه رضایت بخش

انتخاب بهترین جراح بینی مشهد ، حساس ترین ، پر چالش ترین و در واقع تعیین کننده ترین فاز در سفر عمل بینی طبیعی در مشهد است. اگر به دنبال دستیابی به یک نتیجه ایده آل از عمل خود هستید ، لازم است تحقیقات خود را در فاز انتخاب پزشک متخصص ، به طور کامل انجام دهید. حتماً در جلسه مشاوره با جراح بینی طبیعی ، شرکت کنید و درباره انتظارات و ترجیحات خود با او حرف بزنید. ایشان به عنوان یک مستعمع صبور به حرف های شما گوش می کند و به طور کامل آزمایش فیزیکی را روی آناتومی صورت و بینی تان انجام داده و سابقه پزشکی تان را بررسی می کند. همه این کارها ، با هدف ترسیم یک طرح درمان کامل در جراحی بینی طبیعی در مشهد انجام می شود تا محقق شدن هدف خلق یک نتیجه زیبا از جراحی بینی طبیعی تان را میسر نماید.

فراموش نکنید که در این مرحله ، عکس های قبل و بعد از عمل بیماران عمل شده به دست پزشک بالقوه تان را نگاه کنید. این عکس ها به تعداد زیاد در سایت دکتر مربوطه در دسترس بوده و ایده های خوبی را در خصوص کیفیت و سبک کار او در اختیار شما قرار می دهد. دکتر یگانه تیموری بهترین جراح بینی مشهد معتقد است هر چند تنوع شکل بینی ها قبل از عمل بسیار زیاد است ولی یک جراح با تجربه ، استادانه و به شکلی حرفه ای ، روی هر کدام از آنها تکنیک های متفاوتی را متناسب با نیاز هر بینی به کار گرفته و نهایتاً با اجرای هنرمندانه جراحی بینی طبیعی در مشهد به رفع ایرادات ظاهری بینی پرداخته و شکلی طبیعی را در آن خلق می نماید.

مهم ترین المان ها در فرایند جراحی بینی نچرال

چشم اندز هنری جراح بینی خوب در فرایند بهبود شکل ظاهری بینی ، مهم ترین فاکتوری است که دستیابی به یک نتیجه رضایت بخش از جراحی بینی طبیعی در مشهد را ممکن می کند. برخی المان های تاثیر گذار در این فرایند شامل موارد زیر می باشد:

  • ابعاد صورت : این معیارها شامل ارتفاع و پهنای صورت می شود. اندازه مناسب بینی در ارتباط با بقیه اجزای صورت تعیین می شود. محاسباتی که جراح بینی در این بخش انجام می دهد محاسباتی پیچیده است که در آن فاکتورهایی از قبیل جنسیت ، نژاد ، ویژگی های سایر اعضای صورت و ترجیحات بیمار ، در نظر گرفته می شود.
  • رابطه بینی و صورت : وقتی درباره ارتباط بین بینی و سایر اعضای صورت صحبت می کنیم ، فاکتورهایی از قبیل اندازه و نسبت آن در مقایسه با سایر بخش های صورت ، به میان می آید. زاویه پل بینی ، زاویه بین بینی و لب بالا ، پروجکشن و چرخش بینی ، همگی فاکتورهایی هستند که دکتر بینی ماهر و با تجربه ، در خلق ایده آل ترین نتیجه در صورت ، با مدد گرفتن از جراحی بینی طبیعی در مشهد مد نظر قرار می دهد.
  • بخش های مختلف بینی : بینی دارای بخش های متعددی از قبیل کلوملا ، رادیکس ، دورسوم ، نوک بینی ، آلار و غیره می باشد و وقتی قرار است جراحی با رویکرد خلق یک نتیجه طبیعی انجام شود ، قطعاً جراح در تصمیم گیری های خود در ترسیم پلن درمان ، همه آنها را لحاظ می کند تا ایجاد تعادل و هارمونی در بین بینی و سایر بخش های صورت ، تضمین شود و نتیجه ای موفقیت آمیز حاصل گردد.

اقدامات بعد از جراحی بینی طبیعی

  • بعد از تکمیل فرایند جراحی بینی نچرال ، بدن به استراحت نیاز دارد و بهتر است سطح فعالیت خود را پایین بیاورید تا بدن این انرژی مورد نیاز را برای سپری کردن یک دوره بهبود موفقیت امیز به دست آورد.
  • در طول 72 ساعت اول بعد از رینوپلاستی طبیعی کمپرس یخ را در حوله تمیز پیچیده و آن را بر روی ناحیه گونه ها و چشم ها در فواصل زمانی توصیه شده توسط پزشک ،
  • در زمان استراحت با قرار دادن چند بالش ، بدن را در حالت لمیده قرار دهید تا فشار خون در ناحیه جراحی شده بالا نرود و تورم و کبودی سریع تر فروکش کند.
  • بعد از جراحی بینی طبیعی برای رفع حس گرفتگی در بینی ، به هیچ وجه فین نکنید.
  • بعد از جراحی ، گچ برای کمک به بینی برای سازگار شدن با شکل جدید استفاده می شود. تا قبل از برداشته شدن گچ که معمولاً هفت روز بعد از جراحی می باشد ، به هیچ وجه نباید خیس یا شل شود. در این مدت می توانید حمام کنید.

داوطلب ایده ال این فرایند زیبایی

مثل هر فرایند جراحی دیگر ، در جراحی بینی طبیعی در مشهد نیز لازم است ایده آل بودن شرایط داوطلبی بیمار تائید شود. دکتر یگانه تیموری دکتر خوب عمل بینی در مشهد ، مسئول این کار است. در طول جلسه مشاوره ، ایشان بعد از سپری کردن برخی مراحل و انجام برخی اقدامات ، تعیین می کند که آیا شما از شرایط لازم برای رفتن زیر تیغ جراحی ، برخوردار هستید یا خیر. در طول این جلسه بررسی و نتیجه گیری و اعلام نظر ، فاکتورهای زیر در نظر گرفته می شود:

  • سن : صورت بیمار و اسکلت آن باید قبل از عمل ، به رشد کامل رسیده باشد. پایین ترین سن برای جراحی بینی طبیعی در مشهد ، حدود 16 سالگی است. ولی با توجه به اینکه این سن ، ثابت نیست ، حتماً لازم است پزشک ، صورت بیمار را معاینه کند تا از رشد صورت ، اطمینان حاصل شود.
  • هدف از پروسیجر : اینکه از انجام جراحی به دنبال چه هدفی هستید و اینکه آیا آن را به میل خودتان یا به توصیه فرد دیگری انجام می دهید ، بسیار حائز اهمیت است. دکتر بینی خوب در مشهد ، از بعد روانشناختی با بیمار خود مشاوره انجام می دهد تا مطمئن شود بیمار ، گزینش فرایند زیبایی جراحی بینی طبیعی در مشهد را در سایه صحت و سلامت کامل روانی انجام داده است.
  • برخورداری از سلامت عمومی : برای اینکه بعنوان یک داوطلب ایده آل گزینش شوید ، لازم است از سلامت عمومی در حد نرمال و ایده آل برخوردار باشید. اگر دارو یا مکملی صرف می کنید یا اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید ، حتماً پزشک را در جریان قرار دهید تا اقدامات مناسب را انجام دهد. اطلاع داشتن وی از این موارد از این جهت اهمیت دارد که با لحاظ کردن آنها ، پلن جراحی بینی طبیعی در مشهد را به گونه ای می چیند ، که سلامت عمومی شما به خطر نیافتاده و جراحی در شرایط امن و به دور از خطر انجام شود.

بهترین سن برای عمل بینی طبیعی

تعیین زمان مناسب برای جراحی بینی طبیعی مستلزم تائید برخی فاکتورها از سوی جراح بینی می باشد:
1 . رسیدن بینی به رشد کامل: حدودا بعد از پایان دوره نوجوانی ، بینی به رشد کامل می رسد وجراحی بینی طبیعی ،روی آن امکان پذیر خواهد بود.
2. رسیدن به بلوغ فکری : در کنارلزوم رسیدن بینی به رشد کامل ، لازم است تصمیم گیری بیمار برای قرارگرفتن تحت پروسه عمل بینی طبیعی، کاملاً خود خواسته بوده و انتظارات ایشان از اقدام به عمل منطقی باشد.

تکنیک های جراحی بینی طبیعی

عمل بینی طبیعی اغلب تحت یکی از دو روش بسته و باز انجام می شود.
در جراحی بینی به روش باز ، برشی در قسمت میانی سوراخ های بینی ( کلوملا ) ایجاد می کند تا پوست بینی به طور کامل از روی اسکلت آن بلند شده تا جراح بتواند روی جزییات ساختار بینی بیمار کار کند و شراف و تسلط کامل روی آن داشته باشد.

در روش بسته، برش ها همگی در داخل بینی ایجاد می شود و جراح تمام مانورهای خود را از طریق سوراخ های بینی انجام می دهد.

0 0 رای ها
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: